سرخط خبرها

آیین ششمین سالگرد شهید مدافع حرم حسین حریری برگزار شد + فیلم

  • کد خبر: ۱۳۵۱۴۷
  • ۲۵ آبان ۱۴۰۱ - ۲۰:۳۲
آیین ششمین سالگرد شهید مدافع حرم حسین حریری برگزار شد + فیلم
ششمین سالگرد شهادت فرمانده تخریب محور مقاومت شهید مدافع حرم حسین حریری در تالار شهر مشهد برگزار شد.

به گزارش شهرآرانیوز، آیین ششمین سالگرد شهادت حسین حریری، شهید مدافع حرم با حضور جمعی از مردم شهید پرور مشهد و مسئولان در تالار شهر مشهد برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین رفیعی در این مراسم گفت: شهید جایگاه ویژه ای دارد و والاترین مقام برای شهداست و امروز ما باید برای حال و احوال خود افسوس بخوریم و دلسوز حال خودمان باشیم، دلسوزی برای شهید بیهوده است. اعتقاد امروز مومن است که مسیر، شهادت را میسر می کند. در سوره مائده آیه ۵۴ ،به ویژگی شهدا اشاره می کند که از ویژگی های اشاره شده می‌توان به خدامحور، متواضع، شجاع و جهاد در راه خدا با تلاش زیاد اشاره کرد.

وی افزود: توجه به وصیت نامه شهدا اهمیت بالایی دارد و آنچه در تمام وصیت نامه شهدا مشترک بوده، پیروی از ولایت فقیه است. در وصیت نامه ها شهدا ،تاکید بر پیروی و حفاظت از جایگاه ولایت فقیه را بارها دیده ایم.

شهید مدافع امنیت حسن براتی ساعتی پیش هم بر روی دستان مردم شهید پرور مشهد تشییع شد، خانواده شهید مدافع امنیت حسن براتی مهمان ویژه این مراسم بودند.

در پایان هم از خانواده‌های چند تن از شهیدان از جمله خانواده شهید دوست محمدی، شهید براتی، شهید جاویدمهر و... تقدیر و تجلیل شد.

آیین ششمین سالگرد شهید مدافع حرم حسین حریری برگزار شد

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->